Tankeverkstad

När jag stod och väntade på T:n för ett par timmar sen så slog det mig att om en vecka kommer jag vara på väg att landa i Banglador och klockan kommer vara tidig, tidig torsdagsmorgon fast i min värld kommer det vara mitt på dagen på onsdagen.

I övrigt äter jag just nu min matlåda och det är bland det godaste jag ätit tror jag. Jag brynte (hur f-n böjer man det verbet?) lök, champinjoner och kyckling (ekologisk) och sen slängde jag i en burk ekologiska kidneybönor ch en burk ekologiska kikärtor. Sen på med rödcurry och lite vatten - klart och betalt! Med couscous är det helt enkelt sjuuuukt gott.

Nu ska jag på tretimmars clinic med Dorian Holly som är American Idol vocal coach. Det blir schysst!

Må gott vackra människa!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0