Tacksamhet

Jag är sjukt tacksam över att jag kommer vara i Indien över Halloween. Skäl:

Jag tycker inte pumpor är särskilt speciella.
Dekorationer i svart och pumporangegult är snygga en kvart.
"Sexiga" häxor och Dracula gör mig uttråkad.
Skrikiga ungar som skräms OCH kräver saker av mig ger mig huvudvärk. 

Det var ju tur att jag pratade med Ella idag förresten så jag kunde se att jag visst flyger på tisdag kväll den 21 oktober och inte onsdag kväll den 22 oktober jag trodde. Vad jobbigt det hade kunnat bli. Kallsvettas av bara tanken.

Det är kul att jag åker kl.19 på tisdagkvällen och kommer fram kl.07 på torsdagsmorgonen för att sedan göra samma resa åt andra hållet tidszonerna den 7 november. Då åker vi kl. 05 på morgonen och jag landar i Boston tjugo över åtta på kvällen samma dag.

Tidszoner. Coolt.

Värme. Ännu coolare.

Jag ser verkligen fram emot det.




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0