Indien hittills

Jag är en kräfta. Trots överdosering av ellas solskyddsfaktor 16 är jag en kräfta.

Men jag gillar det. Det är hett liksom. lite fire in the house eller något.

Vi är ju här i Kovalam, Kerala under slutet av monsunperioden så vi har upplevt en hel del regn, men idagh har det inte regnat än så länge. VI har bara legat och solat vid poolen, fruktansvärt skönt. Underhållande är att jag har enkelriktade vägar av ickesolbränna längs mina sidor av kroppen. Måste åtgärdas.

Det här är skönt. Det är det.

Kommentarer
Postat av: Mamma Niska

Det låter skööönt. Det kan antagligen glädja dig att regnet öste ner i vågor under helgen och att stormen skakade bort de flesta löv som fanns kvar på träden. Temperaturen som ligger mellan 7-10 grader ska sjunka under nollan den här veckan så vi uppmanas att sätta på vinterdäcken. Tänk på det när du ligger där vid poolen!

kram

mamma

ps. dollarn står i 8.12. hur har du det med pengar där?

2008-10-27 @ 14:36:03

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0