Höst, ljuuuuv höst!

Bortsett från att allt blir dyrare för varje dag så är det fantastisk höst i Boston. Och mamma, några träd har faktiskt fått höstfärger!

Så här såg min promenad till och från skolan ut idag:




Korsningen vid skolan med Prudential building bakom.


Samma korsning..


T:n som just kommer upp från tunneln och Kenmorestationen. Boston University i bakgrunden, eller en del av det iallafall. ENORMT universitet.


Som sagt, vissa träd har köpt konceptet höst fullt ut. Andra lever kvar i en kylig sensommargrönska.


Mer Boston University...


Packard´s Corner, här går jag av T:n när jag inte promenerar.


Ojojoj så spännande, två T möts i korsningen...


Min port :) 1137 Commonwealth Ave.


Balkongen är på andra våningen.


Ja, välkommen in i min port då! Den här trappan går jag i varje dag, se så glad jag är över det!



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0