Hemma igen från krogbesöket

Här kommer kvällen i bilder:


Vi träffades hos mig vid tio.


Vi tog min hemliga dörr upp till taket och njöt av månsken och utsikt. Och rödvin förstås.


Jag, Luisa och Gabriela på taket.


Vinblicken.


Luisa letar efter hålet i flaskan.


Gabriela letar efter hålet i glaset.


När vi kom till OM vid Harvard Square bjöd Johanna (min lägenhetskompis som jobbade kvällen till ära) oss på varsin dricka. Vi valde Samuel Adams Black lager. 




Haha, avslöjad.




On the dance floor...




Musiken var askass men vi körde på stilen "shit, det här var det bästa jag någonsin hört!!".


Luisa och en utsmetad Gabriela utanför OM på väg hem.


Mina ben väntar på sista bussen hem.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0