Dagens skratt

Ok, antingen är jag sjukt seg eller så dröjde det bara ett tag av andra skäl. Men idag har jag hittat google translation:

 http://translate.google.com/translate_t#

Jag översatte min blogg och det var ju många roliga grejjer som dök upp, tjöt av skratt på vissa ställen. Det blir en slags svengelska utan motsvarighet. Ta bara rubriken "I vanliga fall gör jag inte så här" som blir "Normally I will not do so here".

Om inte det är roligt så är jag väl astråkig då. Jag gillar även formuleringen: 

"Otherwise, I eat right now my matlåda and it is among the most delicious I ate, I think. I brynte (fn how to bend it the verb?) Onions, mushrooms and chicken (organic) and then threw me in a jar of organic kidneybönor ch a can of organic chickpeas. Late in the rödcurry and little water - clear and paid! With couscous, it is simply sjuuuukt good."



Kommentarer
Postat av: w

Hahahahahahahahahahaha. Det är vad jag kallar en översättning!!!=)

2008-10-18 @ 23:16:07

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0