Brunchsöndag!

Idag kom Luisa och Gabriela hit och åt brunch. Det var så sanslöst trevligt och lite galet. Som det är när vi ses helt enkelt. 

Vi skulle ha firat kanelbullens dag igår men jag var för vissen så vi tog kanelbullar till brunchen istället. Funkar också :)


Fruktdrinkar, ägg, fruktfat, kanelbulle, smörgås med philadelphiaost och kaffe. 
Och så Gabriela och Luisa förstås! :)


Ett nästan helt länsat fruktfat.


Kaffedos nummer 2. Med kanel, mmm.





Brunch i goda vänners sällskap gör en snuvig Linda glad.



Igår såg jag sex and the cityfilmen på dvd. Äntligen kunde jag släppa ut de där tårarna jag inte vågade visa i biosalongen i somras.

:)



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0