Atchoo snoozit.

Ni vet det där jag skrev om att inte snooza 40 minuter idag? Det blev inte fyrtio minuter heller, det blev 2 timmar. Jätteskönt. man kan säga att jag kan introt till Agnes Karlssons "Right here, right now" vid det här laget.

Nu är klockan snart 15 och jag äter lunch efter mina lektioner idag som varit funkensemble och kompa mig själv-labben. Om två timmar är det dags för awarenesstrainingslektionen, det ska bli otroligt najs.

Är helt död men ska väl få något gjort innan dess, det är ju ändå en rätt bra timme den där sista då vi ligger på varsin filt på golvet och följer lärarens instruktioner. Kul när grannen snarkar eller missar att vända sig om så man förstått att han/hon somnat. Det kanske är min tur idag? 



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0