Arrangering och grejjer

Hela helgen har vigts åt arrangeringsuppgiften som ska vara inne imorgon. Jag har svurit över finale fast mest över mig själv som börjat för sent. Men jag känner mig rätt lugn ändå, jag har ju arrangemanget på mp3-fil och det mesta är noterat. Så underkänt kan jag inte få. Det var en bra träning för mig att bara ägna tid åt något för att det skulle göras, även om jag inte brann för det.

150%-Linda har fått hårdträning kan man säga.

Imorgon ska jag dessutom göra midtermprovet i arrangering, hoppas det går bra men underkänt borde det knappast bli där heller.

Måndagkvällen kommer jag ägna åt tvätt, lite plugg, lite resnoja och packning.

Just ja, jag måste till banken imorgon. Komihågkomihågkomihåg.

Kommentarer
Postat av: Malou

just det.. snart ses vi!

Tänk att det äntligen är nu, resan som har känts såååååå långt fram i tiden.

Kramar tills den blir live

på torsdag

Mamalou

2008-10-20 @ 09:28:53
Postat av: Venla

yeah, smask-arr nästa! hehe :D

2008-10-21 @ 08:30:39

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0