Skostatus

Nya, svarta varma vinterstövlar. Fina och funktionella, som en dröm. 80 dollar.

Hade inte riktigt koll på var affären låg mer än väderstreck och gatunamnet så det blev mycket promenerande för mig och Luisa idag. Vi avslutade eftermiddagen på Tealuxe där vi avnjöt varsin liten kanna te och varsin cheesecake.

Efter att promenerat hem i snålblåst och höstkyla, "friskt" är termen på Citymailska, känner jag nu att tröttheten tar över i kroppen. Jag har en del att göra tills imorgon fortfarande men lite är avcheckat och det känns skönt. GIllar inte söndagar riktigt men det är mitt fel för jag är alltid lite sen med att förbereda det som ska vara förberett när måndagen börjar. Fast det sköna är att jag inte orkar stressa upp mig längre, det är faktiskt inte så viktigt och jag bestämmer själv vad som räknas.

Jag önskar jag kunde hålla om min bästa vän och bli omhållen av min fästman. Det är nog min djupaste önskan just nu.

(Kanske inte samtidigt men varför inte ;P)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0