Sååå bra

Jag somnade vid 12 inatt.

Jag var vaken faktiskt, ända tills då.

Att träna kändes lätt som en plätt, var lite besviken över det faktiskt. Blir hårdare tag nästa gång.

Jag, luisa och gabriela hamnade förstås på Trident´s. Men vi satt i en annan del av stället den här gången, måste ju räknas som variation? Eftersom mitt middagsintag stannade vid tre tuggor när tröttheten istället tog över innan träningen så blev det mat, eller snarare frukost. Mycket trevligt med frukostmeny 07-24, iallafall för frukostälskare som jag.

Jag vaknade tio i sju och var så pigg att jag låg och mös under de sju minutrarna det tog för snoozesignalen att gå igång. Agnes Carlssons "Right here, right now" är mycket godkänd som väckarklocka.

Nu är det frukost som gäller, sen till skolan och förbereda massa saker. Första lektionen är kl 12 så jag har drygt 4 timmar på mig med det. Du hinner Linda, du hinner.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0