Regnmorgon

Det regnar ute. Jag tror det var drippdroppandet utanför fönstret som innebar en tvåtimmarssnooze men det kan också ha varit en kombination av att jag igår blev fast i Twilight och inte kunde sluta läsa och att jag ställt klockan för tidigt i förhållande till den oförutsedda långläsningen.

Hursom så har jag inte bråttom någonstans, har hunnit skypedejta med min fästman som förövrigt är så fruktansvärt snygg nu när han trimmat skägget (han var ju snygg innan men lite mer mc-knuttestyle liksom) att han inte får gå ut. Haha, nej då, men fruktansvärt snygg är han allt:


Mmm, tänk att jag ska gifta mig med mina drömmars man? :)

Om 45 minuter sticker jag till skolan och har funkensemble så innan dess ska jag plita ihop ett litet leadsheet till lektionen efter. Vi är två sångare i funkensemblen, jag och en kille. Killen har jag tyvärr glömt namnet på just för tillfället, han är kanske inte den socialaste men han har ett grymt gehör! Väldigt imponerande och inspirerande. Sen är det kanske inte lika inspirerande att han ser ut att dö när han inte sjunger, då sitter han på stolen med huvudet mellan knäna (alltså på riktigt, huvudet mellan knäna) och eftersom han har lite halvlångt hår så fungerar det som draperi. Resten av ensemblen är så sjukt social så han är liksom lite motpolen i det hela. Unikt beteende.

Men må så gott idag så ska jag ta en till kopp bittert, extra starkt kaffe.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0