Midtermprov i gehör

nU sitter jag i väntrummet utanför ear training department och väntar på min lärare. Jag ska ju göra gehörsmidtermprovet nu kl.12 men börjar tro att hon glömt det för hon är inte här och det suger.

Jaja, då får jag mer tid att plugga på det men ändå.


Förresten så åt jag två frukostar i morse, en jag gjorde själv vid sju och en som Johannas mamma plockade fram åt mig vid tio när hon fått veta att jag hade bråttom till skolan. Hon tänkte nog att jag inte hade ätit så då dukade hon fram till mig, inte riktigt läge att tacka nej med andra ord. Så vi satt där i köket och kommunicerade så gott vi kunde, jag, johannas mamma, moster och deras väninna. Det var en jävligt mysig stund det.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0