Men godmorgon då!

Vem vet egentligen varför jag ställde klockan på 06:30. Vad hade jag egentligen tänkt göra 06:30 på morgonen?

Men jag kan inte klandra mig själv för det, jag har nämnligen haft en av de skönaste snoozemorgnarna i mannaminne.

Det slutade med att jag gick upp 08:45, inte helt fel för någon som börjar kl.12.

Jag har blivit lite som min mor fast i en lightversion; jag går nämligen inte upp så tidigt som hon, men i relation till när hon börjar jobba och när jag börjar min första lektion så ligger jag nog inte så fruktansvärt illa till ändå. Jag har på något sätt insett att det är väldigt skönt att ha några timmar extra till vad som egentligen innan man börjar med dagens första punkt. Det ger liksom...livskvalitét. Jag får nog dessutom en rätt bra kombination just nu med tanke på att min mor är en morgonmänniska (s.k. A-människa) och min pappa en kvällsmänniska (B-människa) vilket borde innebära att jag har lite av de bägge bokstäverna i mig. Så för mig passar det utmärkt att gå och lägga mig 23:00-01:00 och gå upp någonstans mellan 07:00-09:00. Då går jag upp tidigt i relation till mina lektioner som börjar omkring 12:00 på dagarna men går och lägger mig sent i relation till när A-människor som min mor går och lägger sig... :)

Nu ska jag titta på nyheterna på svt.se/play


Kommentarer
Postat av: W

Mmm, en underbar A+B människa..=)

2008-11-19 @ 20:35:05

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0