Måndaaaag morgoooon

Klockan är kvart i nio och jag ska gå till skolan och sjunga upp innan jazzlabben. Jag är ingen måndagsmänniska, sa precis till William att det skulle passa mig bäst att ha typ en lektion runt 13 eller nåt på måndagar för att kunna ha resten av dagen som planeringsdag och slippa viga söndagen till det. Men jag är glad att jag ändå gjorde det, letade fram noterna och arrangeringspärmen och la i väskan igår kväll, det minskar morgonstressfaktorn rejält. Gjorde klart nästan hela harmoniläxan som är till nästa onsdag också och pluggade på gehörsläxan som är till på onsdag.

Ikväll ska jag titta på ett rum åt Anneli, det ska bli roligt!

Sen har jag kollat upp Annas fantstiska idé om att ställa upp som volontär i något soppkök på Thanksgiving i New York och jag hittade ett ställe i Brooklyn som behöver hjälp 8-16 på sin Thanksgiving Lunch. Väntar på svar från Luisa och Gabriela nu bara, får se om de hakar på idén annars kanske jag sticker dit själv. Jag tror det skulle vara en livsupplevelse.

Ha en fin måndag ni lyckliga människor i sverige som snart har den överstökad! ;)

Kram!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0