Klockan är 4:48 pm...

... och snart är det mörkt här i Boston. Ännu en dag har snart gått och idag är det dessutom en månad kvar tills jag landar på Arlanda. 4 veckor är det på söndag. Jag har avnjutit det godaste kaffet sen augusti, det var helt rätt att satsa på det lite dyrare kaffet som med rabatten inte blev dyrare. Mmm. Men helt klart kommer jag köpa med mig kaffe från Sverige att ta med mig till USA när jag åker tillbaka efter jul.

Om 40 minuter startar Passet. Fredagspasset är det jobbigaste på hela veckan, jag dör varje gång. Men det är riktigt skönt och väldigt roligt, svettigt och flåsigt. Instruktören går runt och tar sig tid att korrigera var och en så att vi jobbar efter den förmåga vi har men inte tror att vi har och det är där någonstans man blir helt slut... :P

Nu du.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0