John Blund är sen...

...så jag passar på att lägga in lite bilder från dagen som varit.


Textrep på väg till skolan.


Vi har is. Inga minusgrader men is. Och duvorna har fattat för trots skylten (som dessutom är fastfrusen i det som för några veckor sen var vatten) som säger att man varken får simma eller vada så har de gett sig ut på det som för några veckor sen var vatten eftersom det....ja...alltså var några veckor sen det var vatten där.


Fallos?


Jag satte mig iallafall ner på mina tumvantar som skydd mot urinvägsinfektion och läste lite metro...


...och drack en latte med extra espresso i. Självklart.


Jag klev av bussen ett par hållplatser tidigare för att få en bild på Williams Street. Och allt stämmer faktiskt på bilden, när jag träffat William så kunde jag bara gå One Way :) puss på dig älskling!


Guldet. Det högst exklusiva lösgodiset. Min rumskompis Johanna sammanfattade det bra med en fråga när jag räckte över henne en näve av godiset och visade skålen: "Were all these different kinds i one bag?". Jag fick helt enkelt förklara lösgodisfenomenet för henne men jag uteslöt prisskillnaden... Och ja, jag har en karamell i  munnen så jag har inte gjort en botoxbehandling.

Godnatt då.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0