Frimärken och skandiakort

Jag skulle köpa frimärken igår och skicka iväg vykorten från Indien (jaja, jag veeeeet att jag kom hem därifrån för två veckor sen men ni får ju iallafall en poststämpel från ett faraväjländ så att säga) samt lite kärleksbrev till min snuttegubbeplutt (han älskar sina smeknamn) men tror ni skandiakortet fungerar då eller? Nej. Så jag kan alltså inte ta ut pengar från bankomaten och ställena jag kan betala med kort på är alltid en chansning. Spännande. Det fungerar iallafall i mataffären och det är jag ju tacksam över.

Snart ska jag iväg och träffa Luisa och Gabriela för en kaffe och uppdatering på Gabrielas kärleksliv.

Sen ska jag öva. Öva lite. Öva. Det ska bli skoj. Ska sätta igång att skriva en jullåt också, är ju sjukt inspirerad efter uppenbarelsen "Christmas Shoes".


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Man bör också vara medveten om att låten kom först - sen skrevs boken - och SEN kom filmen. Känn ingen press med jullåtssrkivandet ;) Ser fram emot att höra den!

Stockholm i snö ser för övrigt trevligt ut, hoppas den är kvar när jag kommer hem på måndag.

2008-11-22 @ 22:31:43

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0