Dunkin´ Donuts och New York

Det är höst igen här i Boston. Halsduk var inte nödvändigt idag, knappt jacka heller faktiskt. Solsken och svett i en skön mix. På harmoniläran bjöds vi på munkar från Dunkin´ Donuts vilket innebär att min oskuld från den kedjan är tagen. ELler halvt iallafall, jag har ju fortfarande inte varit inne i butiken och köpt något. Det var smarrigt iallafall.

På gehöret slutade vi tidigare och det var tur för då hann jag ta mig till nästa byggnad med alla mina väskor och påsar och grejjer. Det var R&B-labb men jag och Maria var de enda som var där så vi fick höra vår lärare sjunga och hjälp vad bra han är. Galet.

Nu sitte rjag på kafé 939 med Gabriela och väntar på Luisa så att vi kan ta oss till bussen. Aaaah, New York! Finally!


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0