Ryck. Ryck.

Alltså, det här med att rycka upp sig. Nu innebär det mer energimässigt, tiden finns men jag måste ju göra något också. Var så sjukt effektiv i måndags att jag knappt orkar tänka på vad jag gjorde den dagen. Går inte att matcha mer den här veckan men något ska jag väl kunna prestera. Hade sista sånglektionen på kursen idag och det gick bra så där känner jag mig nöjd. Har haft massa konserter i år så det känns också väldigt bra. Dricker allt kaffe jag vill och det tycker jag om. Går upp på morgnarna, ska bara lära mig matcha det med att gå och lägga mig på kvällarna.

Är sjukt vinsugen, skulle vara kalas med en ostbricka och en flaska gott kraftigt rödvin.

Inte direkt snacks för studenten men det kan det vara värt ibland.

Om en vecka är jag förhoppningsvis i åkersberga vilket jag ser fram emot jättemycket. Ska bli härligt att träffa vänner och familj igen, pussa på hästar och njuta av värmen. Åååh, hoppas det är varmt de dagarna jag är nere. Sen ska jag köra upp mamma och pappas bil hit till Pite på fredagen och ladda för de två sista piteveckorna då min lägenhet ska tömmas på allt vad det heter.

Sen är det sommar. Jag längtar så det värker.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag längtar så det värker efetr dig!

2008-05-21 @ 14:17:15
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0