Alternativ motivering

Idag är en sån där fredag som inte bäddar för något kunstruktivt över huvudtaget. Jag kan inte stukturera upp något vettigt över huvudtaget och vill bara dricka kaffe. Hela tiden. För att det är gott.

Fixar och donar med USA-papper, mycket mycket mycket att ordna som kräver lite mer tålamod än jag bär med mig.

Jisses.

Linda, get a grip.


Så nu ska jag göra en lista på det jag ska få gjort och höra av mig till de lärare som det berör samt lägga in belöningar på lämpliga deadlines. Najs.

Kommentarer
Postat av: Malou

Linda,
maila mig Din pappas mailadress + telnr
så kan jag prata med honom om Din resa tor Kerala i höst
Häpp
Ta en paus, det verkar som om Din kropp vill ha det
Kaffe, drick bara drick tills Du är nöjd, en skön hängstol att sakta gunga i och vacker, stillsam musik i rummet.

kram
Allt är fulländat, livet vilar i steget

2008-05-17 @ 11:14:36
URL: http://mamalou.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0