Väderrapport

Det snöade typ en decimeter här i lördags. Det är vacker vinter och Linda njuter i fulla drag. Kom att tänka på ordet livskvalitet när jag och Josse promenerade till ICA i nysnön i lördags kväll då det var sådär stilla som det bara kan vara när det snöat över tolv timmar i sträck. Det var livskvalitet bara att vara därute i snön, förstärkt av sällskap med en god vän och kloka samtal. Jag hade kunnat lägga mig där i den mjuka oplogade snön och bara njutit tills benen och rumpan domnat och jag var tvungen att ta mig hem innan urinvägsinfektionen blev ett faktum. Nu gjorde inte jag och Josse det, men det var lika underbart ändå. Och mindra risk för urinvägsinfektion.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0