På underliga platser sker storheter

I onsdags kväll efter auditionen slogs jag av en viktig tanke. När jag torkade mig på toa. Tanken slog ner i mitt inre och sa att det här ska jag släppa nu. Jag har gjort mitt bästa, varit mig själv och varit med på allt som hänt. Gjort som linda gör saker. Och jag kommer fortsätta handla på linda-vis. Sjunga och hålla på, testa nya vinklar på saker och ting, gå över gränser och utmana Jante. Men det måste finnas utrymme för det också, något som jag känt på mig finns på Berklee men det kan lika gärna vara på en annan plats. Jag vet inte. Det enda jag vet är att det jag har gjort nu kommer ta mig dit jag vill. Så är det tänkt.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0