Nervositet, tö och mensvärk

Jag vaknade tidigt i morse och var nervös, tänkte helt enkelt "vad f-n har jag gett mig in på" och låg och gjorde avslappningsövningar för att somna om. När jag väl somnade om var det med märkliga drömmar och mindre märkliga drömmar, bland annat var jag på apoteket och köpte värktabletter för in mensvärk. Jag hade nog ont redan då men jag kan ju upplysa om att det är liite värre nu.

Har övat lite på Farewell Pride som jag ska sjunga på auditionen nu på onsdag, imorgon bär det av till paris och då ska jag väl känna mig tillräckligt förberedd. Jag är inte speciellt orolig, kan ju bara göra mitt bästa och vara mig själv (jag vet, klyschor och åter klyschor) men lite extra nojig är jag nog. Låter aldrig sjalen lämna halsen, undviker drag och nakna fötter och dricker inget rödvin. Ingen annan alkohol heller för den delen, tror senaste gången var för över två veckor sedan på min födelsedagsfest. Det var i och för sig tillräckligt för en månad framöver den gången...

Ute är det skitväder, eller snarare tö helt enkelt. Men det är väl bra att förbereda sig för +15 C antar jag!

Kommentarer
Postat av: ELla

Jag vet att du kommer ta dem med storm.

Jag et.
For du ar underbar och en fantastisk sangerska!
puss

2008-03-11 @ 12:32:46

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0