Alltså det här med trötthet.

Jag är helt slut. Ingen ork. En eftermidagslur för mig är nästan tre timmar och sträcker sig mellan lunch och middagslagning. Ändu inser jag just nu när jag sitter här vid köksfönstret hur skönt det ska bli att komma ut och göra någonting, även om det bara är att gå till affären och köpa nyponsoppa. Ikväll ska jag ha damkören, var på väg att ställa in ett tag men min lilla powernap gjorde mig fit for fight igen. Jag menar, det som är roligt kan ju inte döda en direkt. Iallafall inte om det är ett damkörsrep.

Ska dricka en kopp kaffe också. Jag rekommenderar kaffedrickare att ta paus då och då, det är så underbart gott att dricka när det är något man verkligen unnar sig. Räkna ut den perfekta platsen och stunden på dagen för just din kopp kaffe och njut.

Febern är borta, ute har det slutat snöa och det är vinter igen. Det finns mängder av syre därute som min kropp vill andas in så därför beger jag mig nu.

Mot affären. Mot nyponsoppa som jag älskar.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0