Soliga söndag

Idag åkte William till Gullmark. Så nu är det bara jag, Nikita och en lägenhet på väg att tömmas som är lämnade kvar i solskenets stad Piteå. Solsken, inte nödvändigtvis värme. Fast det är klart, på de ställen det är lä går det helt klart an. Tänk vad saker och ting kan ändras på kort tid, ett år är inte särskilt lång tid men mitt liv och jag som person har förändrats väldigt mycket på den korta tiden. För ett år sedan såg jag fram emot en sommar som singel med allt var det innebar i att alltid vara tillgänglig, festa mycket och bli snäppet ytligare än innan. Nu är jag allt annat än singel och för en gångs skull stortrivs jag verkligen med det. Jag kommer fortfarande fylla sommaren med fester och umgänge men på ett tryggare och kärleksfullare sätt. Det finns så många människor jag måste få hinna träffa och verkligen umgås på riktigt med under den här sommaren. Min självkänsla har vuxit sig starkare än någonsin förr och jag har behållt det bästa av ytligheten, den som bara är till förmån för mig och inte innebär några självdestruktiva tankar.

Njut människa, bara njut. Livet har så mycket kvar att erbjuda.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0