Pite-Sthlm-Boston

Nu har det börjats. De sista 10 dagarn av pitelivet innan det bär av till åkersberga och sommaren. Först och främst kommer william med ner 14-15 juni då vi ska ha grillfest hos Lisen och Patrik. Den planerades i julas och jag är imponerad över att vi hållit datumet sedan dess!

Idag bokades flyget till Boston (jag skriver bokades eftersom jag inte gjorde särskilt mycket i just den frågan. Tack för hjälpen pappa!) och det bär av lördag 30 augusti. Sen ska jag komma hem runt den 20 december för att återvända till Boston 14 januari. Sen håller terminen på till 9 maj så vem vet, det blir nog lite USA-semester som belöning efter det! :)

Så just nu betar jag av restuppgifter. Mycket restuppgifter. Sånt jag skjutit upp men som inte tar så värst lång tid bara jag sätter mig med dem. Och det är väldigt intressant, jag får verkligen hårdreflektera över mitt kommande jobb som lärare.

Nä, åter till restuppgifterna. Imorgon blir jag klar med dem och gissa om det kommer vara skönt att komma tillbaka till pite hösten -09 utan några som helst rester från tidigare år. Rätt ovanligt för en sistaårsstudent...

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0