Hur bra kan det kännas?

Mitt tarmsystem la ner för några dagar sen, lite stress sådär. Men idag har två av de sakerna klarats av, PiSk:s årsmöte och B-uppsatsinlämningen. Känns lite fånigt att skriva B-uppsats när det i själva verket är en liten rapport på 26 sidor inkl. bilagor. Men ändå. Bra känns det, är en intressant erfarenhet för mig att inte skita i något jag tycker känns lite halvt omotiverat utan ta tag i det och göra det. Tror det har varit likadant för Fredrik som jag jobbade med, vi har som kunnat göra det för att få det gjort bara. Men själv vet jag inte om jag hade lyckats motivera mig. Det är också nytt, tidigare har jag varit så himla kär i att jobba ensam. Kanske har lärarutbildningen tagit sig under skinnet på mig ändå. Hoppas det.

Så, vad händer med tarmsystemet då? Om jag dricker mindre kaffe imorgon så kanske det ordnar sig. Annars kanske thaimiddagen ikväll gör sitt.

Men bra känns det. Ska slappna av nu och bara göra klart det som skall göras klart, det är verkligen sluttampen nu!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0