Ulvön 4-6 juli

William spelade på Ulvön i Ö-viks skärgård i helgen som var. Jag följde med och vi hade en riktigt mysig och underbar löööv-weekend precis som det ska vara!

Jag och William uppe på Lotsberget
Uppe på lotsberget.


W utanför det gamla träkapellet som var väldigt häftigt!


W spelar på lördagkvällen.


W njuter av utsikten på Lotsberget.


Utsikt från Lotsberget.


Som ni märker har jag mitt allra egnaste sätt att njuta av höjder på. Det var mycket märkliga installationer på den här ön, undrar dock vem som spelar golf härifrån... Jobbigt att hamna i vattengraven liksom.


Älskling. Jag hade så sjukt bra utsikt hela vägen jag... :P


Sitter just nu på Kallax och väntar på flyget till sthlm. Najs. Är sjukt trött.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0