Minusgrader, trötthet och popcorn

Har just varit på kåren och tittat på Dodgeball. Alltid lika rolig, jag fattar inte hur Ben Stiller gör! Jag var helt slut när jag traskade dit i kylan vid halv nio ikväll, men vaknade till liv av kaffe och popcorn. Nu retar jag antagligen gallfeber på älsklingen eftersom jag spenderat mer tid med min nya dator idag än med honom. Men så är det ibland och djupt där inne tror jag han tycker det är lite charmigt..eller, det är vad jag intalar mig själv.. ;) Berättade jag förresten att Ella ringde vid åtta i morse och var vaken. Ja, alltså annars hade hon ju inte kunnat ringa... Haha, jag fick en chock. Fatta Ella, jag tänker på det fortfarande 15 timmar senare. Jisses.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha.
Jag påverkar mina medmänniskor!
Yäääj!

2008-01-23 @ 23:50:01
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0