Efter söndagspromenaden...

...hamnade vi på loppis hos Stina. :) Blev lite olika saker som hörlurar, en extramadrass, lite skafferivaror och sånt. W investerade i en norrlands guld-halsduk. Mmm...

Det är riktigt, riktigt mycket vinter idag. Efter att stått och njutit av solen gick vi ner på stan så jag fick investera i riktiga vantar och en mössa. Det var på tiden nu, tredje vintern i Pite.

image153
Sol och rök från Kappa.

image154
Ännu mer sol och rök från Kappa...

image155
Man blir glad av sol!

image156
Jag njuter...

image157
Det gör W också.

image158
Efter en kaffe och inhandlande av vantar och mössa tog jag snöberget i besittning!

image159
Jag äger!

image160
Före bestigningen. Ser ni mitt uttryck, det som osar mod, skräck, skeptism och jävlar anamma? Inte? Eeehh...


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0