Det senaste.

Tisdagkväll. Hämtade Ann-Sofie på Kallax, inför vår stundande bubbelkväll. 1½ liter bubbel väntade i en enorm flaska i min kyl och den avnjöts till sista droppen. Vi kompletterade med varsin irish till att börja med och efterhand fick vi i oss två berg av marängswiss. Fantstiskt! Save the last dance, sista avsnittet av Vänner, ett Dallasavsnitt och Pretty woman höll oss vakna. Och skvaller förstås. När bubblet var slut var vi också det. Slut. Och lite fulla.

Igår bakade jag scones på eftermiddagen (för att hedra Emelie förstås) som intogs med marmelad och smör till darjeelingte med både (!) honung och mjölk. Det bästa. Och sällskapet förstås, även om mitt och Williams förhållande stod på högkant där när jag ville köra en liten lightfuskning i Kalaha (ni vet, man är två personer och det ligger massa kulor i hål i ett bräde och så ska man förflytta dem och den som får flest kulor i sitt "hus" vinner). Vadå?? Han skulle ju ändå vinna överlägset! :S
Vi hade iallafall en underbar kväll med väldigt mycket flamsande och dansande, förhållandet klarade av Kalaha-krisen alltså...

I morse vaknade jag med halsont så jag har vilat idag, väldigt lyckat eftersom Justin Timberlake var på Oprah... Men nu blir det en liten kortis i frisk luft innan rotfrukterna ska in i ugnen.

Lovet är inte slut än, det säger jag bara.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0