Soffa, tv och varm choklad med vispgrädde

Jag skulle ha tränat idag. Men jag är så sjukt trött att jag mått lite illa hela dagen fast inte känt mig sådär som jag brukar känna mig när jag är trött. Skillnaden mellan att känna sig trött och att må dåligt för att man är så trött.. idag stämde det senare. Så jag tränar imorgon istället. Och fredag. Och söndag. Det räcker faktiskt. För att återgå till att beskriva min kropps status så är det som första veckan på husbyöhn i februari 2004, upp kl 7 och jobba till kl 17. Rida minst 3 hästar. Utomhus hela tiden. Somna som en stock på kvällen. Fast den här gången i en soffa med dator i knä och pojkvän, även han i knä faktiskt. (Men NEJ, han är absolut inte sjuk! Jojo. Om du säger det så...)

Imorse var det kårfrukost. Efteråt satt jag, Venla och Sara Thuresson och pratade lite om livet och sånt och då sa Sara något jag tog till mig. Hon sa att jag verkar mycket lugnare nu än i höstas, vilket nog stämmer. Det är ju jätteskönt faktiskt, jag ska fortsätta med det här.

Nu väntar film och kanelbulle.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0