Ni vet, vissa dagar har allt.

Idag var en av dem. För sen fika på förmiddagens AUO-föreläsning, ett virrvarr av praktikveckor som skulle ändras och till slut inte ändras, en hel del gråt, lite ilska, lite skratt. Mycket kaffe, lite kaka. Goda vänner, varma kramar. Eländig kyla, frusna fötter. Middag som står på spisen och blir kall medans jag väntar på middagssällskap. Trötthet, enorm trötthet som den man bara känner när man gråtit ordentligt.
 
Men på det hela taget en bra dag, fick en helt fantastisk födelsedagspresent av mamma och pappa. Jag och William åker till Paris tillsammans 11-14/3 och får boende och resa av föräldrarna mina! Det var dagens varma våg kan jag säga. Och att få prata i telefon med Tintin ett tag på eftermiddagen.

Familj, nära och kära. Vad göra utan?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0