Men så skönt!

Har lyckats ordbajsa ut ett VFL B-arbete som var rest från i våras, behövdes bara sällskap av Ann-Sofie och en hel del kaffe för att lyckas med den bedriften. Dagen började ju väldigt bra, frukost på Stadshotellet med W, mamma och pappa innan  föräldrarna skulle till kallax och ta planet hem. Sen en promenad tillbaka i den strålande vintersolen följt av en intervju på Gräddhyllan om EGO-showen. När jag kom hem igen vid ett blev det lunch följt av en tupplur då jag vaknade av att jag dreglat kopiöst mycket på kuddens ena hörn. Men ni vet vad man gör i en sådan situation, vänd på kudden och somna om. And so I did. När mobillarmet ringde och sa att jag skulle vakna för att hinna plugga hos Ann-Sofie var den nya dregelpölen bra mycket mindre än den gamla. Betyder det att man dreglar mer ju längre det går eller har det med andra faktorer att göra? Jag vet inte. Men kaffet satt himla bra efter sömnen.

Har haft ett par massagekunder ikväll också, det är alltid ett himla fridfullt sätt att avsluta en dag på, jag får liksom använda kroppen och fokusera på en enda sak - att massera.

Nu är jag mest uppfylld av att ha sett filmen "Stardust", jag missade den när den gick på bio men fick äntligen ta revanch! Underbar. Det är det enda jag kan säga.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0