Födelsedagsfesten - efteråt

Jag ska berätta. Men inte idag. Födelsedagsfesten på kåren var högst lyckad och jag vill bara säga TACK till er som var där, hela kvällen eller en liten stund spelar ingen roll. Ni alla bidrog till att göra min 24-årsdag (eller dagen efter...) mer speciell än jag kunnat tänka mig!

Efterfest blev det också, om än en kortare variant. Somnade vid halv fem och vaknade vid tio. Då låg jag där bredvid sovande pojkvän och bara log. Var alldeles varm av glädje i hela kroppen av att tänka på hur otroligt lyckligt lottad jag är som har alla dessa unika och fina människor i min närhet. Det är kärlek, love love love!

Men jag mår även som jag förtjänar, så nu väntar nudlar på att ätas upp, som komplement till bakispizzan i eftermiddags.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för igår! Nu väntar vi bara på besöken!

Pussåkram

2008-02-24 @ 22:09:54

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0