Februari

Det är söndag den tredje februari. Knappt två veckor till EGO på Krokodil. Jag och amanda har spenderat helgen i arvidsjaur, hos rebecca och jan. Himla skönt! Vilken skillnad det är på naturen i inlandet, så otroligt vackert. Bilder kommer, lovar.

Och jo, min mobil är avstängd. Det är rätt skönt för mig faktiskt, men för er som tycker det är jobbigt kan ringa på mitt hemnummer eller på jobbmobilen. Men jisses vad snabbt jag vant mig av med skiten, det enda som är jobbigt är att jag har väckarklockan på mobilen och därför måste släpa med den ändå. Mmm. Och William tycker också det är jätteskönt att ingen ringer eller messar mig, haha!

Nu ska vi gå och sova, jättetidigt för att vara Linda och William faktiskt.


Godnatt!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0