En timme

Om en timme blir det den 16/2. Då är det 14 timmar kvar till EGO på Krokodil. Jag har tappat en text, den finns inte på nätet eftersom jag skrivit den och inte hittar den. Nä, jag kan inte hela utantill tyvärr... Jaja, det finns väl värre problem här i världen.

Programmen är iallafall vikta, kvällen har spenderats med föräldrar och pojkvän i en extremt städad bostad (som föräldrarna bor i under helgen) och nu ägnas all min tanke åt konserten. W har gått för att döda. Alltså, det är  i dataspelsvärlden.

Ska nog svänga förbi lägenheten och leta efter texten nu så jag kan sova gott hela natten. Ojoj.

Snart!! :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0