Mat i magen

Kvällens tallriksoutfit:


Wok i gulcurry med kidneybönor och ris.

Vinner över notblad anytime.

Nu ska jag plugga sång, tydligen har jag sångtenta imorgon kl. 10. Shit vad tidigt, jag tog bara tiden för juryn är trevligare på förmiddagen och mindre stressade då också. Sen har jag gehörstenta, a vistaläsning i frygisk, lydisk, mixolydisk och dorisk skala. 10 minuter ska det ta så det ska väl inte vara så farligt. Bara jag sover ordentligt i natt. Så klockan 13 imorgon har jag bara en sluttenta kvar och det är harmoniläran på onsdag. Najs!

Kommentarer
Postat av: Joakim Roos

Hej!

Jag sökte runder i ren förtvivlan av att jag inte hittade någon information om svenskar som pluggat/pluggar på Berklee. Till sist hittade jag din blogg, och fyfan vad jag glad jag blev.

Jag har några frågor, hur du gjorde tillväga för att bli antagen, var och hur audition ägde rum osv. Kontakta gärna mig på min mail, [email protected]



mvh,

Joakim

2008-12-16 @ 02:51:06
Postat av: Joakim

Och självklart också hur det är på skolan!

2008-12-16 @ 02:52:15

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0