Hallå i skogsbärsnästet!

Jag är nyrepad, nytränad och snart dyduschad. Jag har köpt mjölk till kaffet och ska inta middag samt kvällens Parlamentet på youtube så fort jag slutat lukta gammal gympasal. Jag har även lite vin kvar. Arrangemanget är på g, det känns rätt lugn bara. Så länge jag går och lägger mig före 12 och sover max 7 1/2 timme imorgon dvs. Jag har även spelat in lite wailningar på Daniels r&b-låt. Det är rätt kul när han ska be mig göra såna saker för han vet inte alls vad det kallas. "Just do that thing you´re doing, I don´t know what it´s called..." och sen visar han det i spiral nedåtgående divapekfingret och väser "uuuuhhuuuhh". Gitarrister alltså, haha. Men å andra sidan sitter ju jag och svär över just gitarrnotation så det visar ju bara att man är bra på olika saker.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0