Fråga:

Hur lyckas jag se ut så här...



...fast dessutom täckt i snö gåendes på en trottoar och få kommentaren:

"Hey sexy, what are you up to walking around looking so fine"
?

Som jag ser det finns det finns tre teorier.

1. Mannen hade varit på provsmakning av hela sortimentet i spritbutiken alldeles bredvid.
2. Bostoniensare tappar omdömet av snö.
3. Mitt nordiska blod tar fram det allra bästa i mig och det syns.


Jag vet inte, men hade kommentaren varit "hey, you look like that svamp i Super Mario" eller "hey, råna mig inte, jag har familj" så hade jag kunnat förstå bättre.

Kommentarer
Postat av: W

Hahaha, du ser!! Ingen kan undgå hur snygg du är. Detta borde ju verkligen bevisa den teorin!=)

2008-12-20 @ 01:29:34

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0