Förresten är det vinter idag.

Det är tio minus ute.

Jag hade glömt hur det känns. Och om två veckor är jag hemma. Eller hemma, men i Åkersberga och det får väl fortfarande räknas som lite hemma. Hellre det än hemlös i Sverige vilket egentligen är sanningen just nu när alla mina ägodelar befinner sig i ett olovligt behållet förråd i Piteå.

På annandagen flyger jag till Umeå, nu är bara frågan  hur jag ska överleva den riktiga vintern som kommer vara där. Jag har blivit klen. Men jag har gjort det förr och kommer göra det igen med all säkerhet. Överleva vintern alltså.

Nu blir det arrangeringslektion och sen sånglektion. Yeah.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0