En försenad present

I söndags firade jag och William 14 månader. Det känns så lite med fjorton månader men i verkligheten känns det som om vi har varit tillsammans hela livet. Det är ju trots allt någon som William som jag har letat efter när jag prövat mig fram i tidigare förhållanden, och nu äntligen har jag hittat honom! Jag är så lycklig med dig och varje dag längtar jag efter dagen då jag blir din hustru och du min äkta man! :-)

Har jag sagt att jag älskar dig?
Har jag sagt att jag älskar ALLT med dig?
Har jag sagt att jag älskar hur du doftar, hur du smakar
och hur du känns?
Har jag sagt att min mage börjar pirra när jag tänker på dig?
Har jag sagt att jag blir lycklig av ditt leende?
Har jag sagt att jag älskar hur du rör vid mig?
Om jag någonsin är ledsen eller arg så kan jag lita på att du får det att kännas mycket bättre.
Om jag beter mig orationellt så kan jag lita på att du älskar mig ändå.

Har jag sagt att du håller mitt hjärta i din hand och det finns ingen annan hand det skulle vilja ligga i?
Har jag sagt att en titt in i dina bruna ögon får min logik att haverera?
Har jag sagt att din röst är skön som sammet?
Har jag sagt att du vinner över Justin Timberlake med hästlängder?
Har jag sagt att jag fortfarande efter 14 månader är alldeles galet nykär i dig?
Har jag sagt att du är mina drömmars man?
När du är ledsen eller arg så vill jag inget hellre än att finnas där, även om det är mig du är arg på.
När du beter dig orationellt så kan du lita på att jag älskar dig ändå.


:-)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: W

Haha, jag bara skrattar o gråter. Kan man va lyckligare än jag??=)Underbara älskling.

2008-12-04 @ 13:11:52
Postat av: W

Tack tack tack, för den fina presenten...

2008-12-04 @ 14:02:17

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0