Älska:

studsmatta. Så sjukt roligt. Ojojoj, efter 5 minuter tänker jag bara att jag kommer aldrig orka 25 minuter till men det blir ju bara roligare och roligare hela tiden så på slutet tänker jag att nu gäller det att köra järnet för snart är det slut. Inte kan man hoppa av och dricka heller, det gör man bara inte. 30 minuter, klara-färdiga-gå är det som gäller. Yep.

Jag känner mig skönt genomtränad och har tittat på film, "Flashbacks of a fool", med bland andra Daniel Craig. Som spelade i filmen alltså, inte som jag såg filmen med.

Här har ni en scen från filmen med låten If There Is Something :


Men nu ska jag sova. Ladda inför terminens sista tenta imorgon klockan 12. Yes. Sen blir det en tentaöl med Gabriela och Luisa :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0