Alltså det här med tid.

Jag har haft en produktiv dag. inte. Men ändå en väldigt bra dag, tydligen behöver man inte prestera för att vara lycklig och tillfreds eller älskad och idag kände jag hur det känns. Bra.

Jag har bjudit Johanna och Tati på julmust, lusselängd och swedish pepparkaka. De gillade det skarpt, och jag har fått i mig en hel deciliter julmust på ett dygn. Om jag gillade läsk skulle jag nog köpt mer, om jag visste att Johanna o Tati skulle älska julmust hade jag också köpt mer.

Nu har jag efter mycket om och men nästan luskat ut hur jag ska ta mig till platsen där luciatåget ska gå av stapeln om två timmar. Dags att åka om en stund, men först ska jag borsta bort pepparkaksgegga från tandfickorna som det heter. Ute har det "snöat" idag, helt vanligt hederligt snöslask som smälter innan det når trottoaren. Känns som stockholm by christmas faktiskt.

Jag ska packa med en bostonkarta i väskan innan jag åker har jag en känsla av. Jag gillar att promenera men jag har även vissa regler, som att ha något slags mål att nå t.ex.

Önska mig lycka till (och då syftar jag på att hitta dit snarare än själva luciatåget som bara kan bli lyckat såvida ingen brinner upp)!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0