Å så blev det kväller...

KLockan är 01:00 på söndagmorgonen. Jag ska gå och sova nu. Har suttit med jullåten och jag måste ju säga att den blir rätt så knepig faktiskt. Gillar den inte så mycket just nu men det är ju också en övningssak, att fortsätta arbeta med den även fast jag kanske inte tycker det blir värsta superlåten. Jag kan ju komma att älska den i slutändan, vem vet? Imorgon ska jag skriva klart texten och spela in sången samt byta ut midipianot mot ett akustiskt så kan den ju kanske lyfta lite.

Men skoj är det, tiden bara försvinner. Och imorgon ska det snöa i Boston men jag vet inte om jag törs hoppas på riktig snö eller snöblandat.

Godnatt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0