VÄGBESKRIVNING

För fikagäster norrifrån:

Kör E4 söderut. Vid Järva krog tar ni avfarten där det står E18 mot Norrtälje.

Kör E18 tills det är dags att ta avfarten mot Åkersberga (väg 276).

För fikagäster söderifrån:

Kör E4 norrut, vid Järva krog tar ni avfarten där det står E18 mot Norrtälje.

Kör E18 tills det är dags att ta avfarten mot Åkersberga (väg 276).

(Kommer ni från stan kan ni ta E18 direkt från Roslagstull, Valhallavägen.)

Från alla riktningar:

Kör rakt fram till ÅKersberga, rakt igenom två rondeller men efter den andra tar ni vänster (vid trafilkjuset).

Sen följer ni den vägen ni är på som går åt höger uppför en backe, ett par 100 meter eller nåt, och vid backkrönet har ni parkeringsplats på vänster sida vid de tre gula punkthusen på kullen.  Ring om det är något problem!

Numret på huset har ni i sms:et :)

VÄLKOMNA!

ps.allergier? Let me know!

Kommentarer
Postat av: MamaLou

Hej älskade Linda,

jag önskar att jag kunde vara med Dig idag och få krama Dig innan Du åker iväg till det stora landet i väster. Men jag får ta igen det, när vi ses i Indien.

Ha det underbart på Berklee, ta väl vara på Dig

Vi ses snart igen :-)

kramar kramar kärlek

:-)

MamaLou

2008-08-23 @ 17:57:46
URL: http://mamalou.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0