Tid för annat

De senaste 8 månaderna har jag bara haft USA i huvudet. De senaste två månaderna har jag verkligen BARA haft USA i huvudet. Iallafall de stunder jag annars skulle varit ledig. Det är visum och det är papper och det är formulär och vaccinationer. Bostad också, just det. Sen är det ju semester i Indien i höst också, två veckor på ett ställe som verkar vara heeelt underbart! Jag som inte varit i indien tidigare, det ska bli så spännande!
 Så imorgon bitti ska jag till indiska ambassaden och fixa turistvisum, ska bli skönt att checka av en till grej på listan.

Är lite irri bara över att jag skulle fått låna bilen imorgon men inte får det längre så jag får skita i stallet och nöja mig med ambassaden. Grrrrr. Säkrast att bilen används sen när jag är hemma så det inte var helt i onödan.

Ibland när jag blir sådär irri tar det ut sig i ledsenhet så nu ska jag göra mig iordning och gå och sova bort den här otäcka känslan av besvikelse. Det är ju bara en bil. Och en ridtur.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0