Det var onsdag morgon...

...och himlen var grå. Elva var det tänkt att jag och Ella skulle börja måla. Nej nej nej, halv elva åt jag frukost och tog med mig morgonkaffet till sängen för att försöka väcka Ella. Men väcka Ella, det är ingen idé. Kom på det i tid och bestämde mig för att stryka medhårs, gullegulla och pilla i håret. Fick subtila skakningar till svar från blonda damen bredvid och jag valde att dricka upp kaffet i lugn och ro istället för att väcka djävulen... ;) Somnade om och vaknade samtidigt som Ella strax efter ett istället. Mycket skönt! Åt en till frukost med Ella, bästa målet så dagen tåls att upprepas.

Kommentarer
Postat av: Ella

Tss, jag har då aldrig varit svårväckt!

2008-08-14 @ 04:45:47

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0