Diggelo diggeley

Jomen. Nya skor. Så att. Helt underbara.

Var ute och testade de nya löparskorna jag köpte i lördags, ojaoja. Perfekta, skapade för mina fötter. 35 minuter, inte minsta tillstymmelse (är det ett ord?) till skavsår någonstans. Bara helskönt hela vägen!

När jag kom tillbaka in för frukost ville jag bara ut och springa igen. Det var ju därför jag fortsatte springa när jag väl hade börjat för 8 år sedan. Just det, it´s all coming back to me. Sprang ner till Fåröbron, till höger längs med vattnet bort till bron vid kommunalhuset med sol i ansiktet och sedan upp nygatan förbi kyrkan och upp mot skolan, tillbaka till ankars. Sista uppförsbacken gav jag järnet, härligt.

Det är höjden av välbefinnande.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0